Sommarlov

Jag tror faktiskt att jag får säga så att det inte är bara är jag som har sommarlov, jag tror att min blogg kommer ha sommarlov ganska mycket också. Tråkigt är det, men ja känner inte för att skriva när det är så fint väder och sen har jag inte så mycket tid heller. Så jag skriver när jag hinner och har lust helt enkelt :)

Under tiden som har gått sen sist
jag skrev så har jag hunnit med att vara på studentfesten på nöjes, de va grymt kul och det var riktigt mycket folk. Tycker synd om dem som biljetterna krånglade för, det var ju ändå studenternas kväll så..
Mamma och Markus har varit här, de kom hit i fredags och stannade tills igår, alltså fick jag en längre tid med dom. Härligt. Vi var på dop (Alex), övningskörde, var i Mariebergsskogen, hade picnik, kollade på bio och shoppade lite. Bra långhelg måste jag säga.

Nu befinner jag mig i Hagfors,
mamma skjutsade hit mig igår när de åkte. Igår umgicks jag till största del med Jossi, vi var på Speedway och efter den gick vi ner till Bryggan och satte oss, Tobbe och nåra till kom också dit och höll oss sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0