Träna


Nu har vi börjat tränat som sagt! Det känns riktigt skönt att få röra lite på sig. Nu är jag bara väldigt sugen på att testa någon av alla pass som Njoy har under veckorna. Hela 40 pass varje vecka och det är allt från Afrikanskt dans, Aerobics, Body pump och Yoga. Fårse vilken det blir, det lär vara skoj tror jag och kul att göra lite olika saker.

Igår blev det två träningspass på Njoy
, ett boxningspass med skolan och sen efter. Efter det stressade jag och Felicia i stan. Jag köpte ett linne och sen hem för att tvätta. Klockan nio igår kväll var jag klart. UTMATTAD kallad det.

Idag tränade jag också, dock själv.
Sen åkte jag hem och har bara tagit det lugnt. Imorrn ska jag till Karlstads nya radio efter skolan för att kanske skaffa praktikplats. Sen blir det lite lugnt för att sen på kvällen åka till Felicia och sova där tillsammans med henne och Sofia :) På lördag blir det fest i Arvika!

Ha de! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0