Lördag

Idag är det lördag. Redan helg liksom. Haha. Det satt fint. Var trött efter att ha gått upp två dagar bara.

Igår
befann jag mig hos Felicia hela kvällen tillsammans med Malin, Sofia och Felicia såklart. Vi hade det trevligt. Käkade och pratade och så :) Jag och Sofia åkte lite senare hem hit och tittade på Paranormal Activity. Andra gången jag såg den. Tycker att den är lite småläskig, men ändå inte jättehemsk. Det tyckte dock Sofia. Haha. Lilla gumman :) Vi tittade lite på Lejonkungen 3 innan vi somnade dock så vi inte skulle drömma mardrömmar, haha.

Idag vaknade vi runt tolv och då kollade vi klart på Lejonkungen sen lagade jag mat ist för frukost. Klockan var ändå så mycket. Efter maten började vi tittar på Flickan som lekte med elden innan Sofia sedan åkte hem runt halv 4. Då tittade jag klart och nu är jag nyduschad.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Kanske åker in till Felicia (och Malin om hon är kvar) sen får vi se!

Ha de / Ida

Vi tjejer på nyår!


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Mysig blogg du har, alltid roligt att hitta nya bloggar att följa! Titta gärna in på min, har en del tävlingar som jag tror skulle passa dig! =) Kram och trevlig söndag, Diana

2010-01-10 @ 13:13:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0