Tisdag

Idag har jag och Sofia suttit och redigerat film heeela dagen. Blir väldigt trött av det. Efter skolan, som slutade två, gick jag och tränade en timme innan jag åkte hem. Käkade och sitter nu och väntar på farmor och farfar. De va här på sjukhuset förra veckan och skulle på återbesök idag så de hälsar på mig även nu :)

När jag kom hem och loggade in på msn berättade Sofia att Bullet for my Valentine kommer till Metaltown. Ja gick in på sidan och kollade. Jovisst, nytt artistsläpp som jag inte hade en aning om. Så BFMV, Sonic Syndicate och några till kommer! De gillar jag verkligen. Gillar både de nämna banden. Nu hoppas vi bara på Disturbed som sagt.

Nu ska jag titta på Grey´s Anatomy. / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0