Snart lov

Om tio minuter får jag äntligen sportlov! Det är riktigt efterlängtat ska jag säga.

Jag inleder det med att dra till NJoy med Louise och gymma, efter det går vi antaligen tillbaka till skolan och fotar lite i studion. Tänkte att det kunde vara kul att fota lite bilder som man kan använda i bloggdesigner och så. Bilder på oss själva alltså!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra än faktiskt. Imorrn ska jag till Andreas i Sunne och hälsa på. Ska bli riktigt kul, har inte sett honom sen jag och Louise var i Skåne sist och det är typ 4-5 månader sen :O Shit.

Men men, det märks vad som händer :) Ha en bra fredag!

                                            Adam, jag och Louise. Här var vi i Skåne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0