Sjuker

Idag har jag varit hemma från skolan. Mådde inte alls bra imorse, Sofia sov över här och när hon gick iväg kunde jag inte somna om. Hade väldigt ont i halsen och det kändes som halsfluss (jag har haft det så många gånger så jag vet hur det känns) så jag ringde till vårdcentralen och fick komma dit direkt. Dock var det inte halsfluss men de var något virus i halsmandlarna.

Blev bättre under dagen i alla fall och vid fyra när de andra slutade skolan begav jag mig in till Felicia.
Tog oss drygt två timmar att spela in en sketch på 5 min. Haha! :) Nu är jag hemma igen och jag tror jag ska stanna hemma imorrn och så jag inte får mer ont. Har pratat med tjejerna om vad vi började med för nytt i skolan idag så jag får plugga hemma imorrn. Det ordnar sig :))

Nu ska jag titta på tv och försöka bli frisk! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0