Pulka

Ändrade planer blev! Idag blev det pulkaåkning i slalombacken här i Hagfors istället. Kvart över 1 låg jag i soffan och tittade på Desperate då Emma sa att vi skulle åka iväg halv 2. Jag skulle hinna duscha, klä på mig å hitta mina termosar osv på en kvart. Fixade jag det då? KLART DE. Haha, nu i efterhand vet jag inte varför jag duschade dock för jag duschade när jag kom hem igen sen.

Det blev iallafall jag, Josse, Jossi, Emma och Saga :)
Det var himla kul. Fick skjuts av Jossis pappa upp till toppen av slalombacken och det tog ungefär tre-kvart för oss att åka ner, men kul! Väl nere grillade vi korv och drack varm oboy innan vi åkte hem stelfrusna.

Nu ikväll blir det nog lugnt,
trodde jag skulle ha planer men verkar inte som det blir nåt :) Så de blir chill, pappsen jobbar också så är helt själv.

Ha en bra kväll! / Ida

Bild från när vi står mitt i backen med enormt snygga mössor. Lägg märke till snön på mössorna som tyder på att vi gjort några vurpor! Haha!


Kommentarer
Postat av: Emmis

jag ville se min vän under helgen, men det hinns nog inte med nu :(

2010-02-07 @ 00:39:32
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0