Näst sista dagen

Det blev ingen träning igår. Jag följde istället med Sofia, Louise och Emma hem till Felicia en stund :) Sen åkte jag hem hit. Var så enormt trött igår så jag orkar verkligen inte träna. När jag kom hem käkade jag mat, köttfärssås å spaghetti, åt så jag höll på att spy! Haha.

Klockan kvart över åtta blev jag svintrött och när jag låg i sängen och tittade på tv då så tänkte jag "varför är jag då vaken? jag väntar inte på något tv-program eller så". Så jag gick in å borstade tänderna och somnade halv 9. Tio och en halv timmes sömn inatt alltså, inte fel!

Idag däremot tränade jag och det var väldigt skönt.
Har fortfarande lite träningsvärk i magen sen förra träningen. Så är det när man är otränad ;) Imorrn är det fredag och efter skolan åker jag hem till Hagfors!

/ Ida

Bild från i julas när jag, Sofia och Louise gjorde pepparkakshus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0