Metaltown


Disturbed förra året på Metaltown

 

Tänkte bara berätta att det var ett nytt artistsläpp till Metaltown förra veckan, närmare bestämt den 26 Januari. Hade hoppats på Disturbed eller Avenged Sevenfold. Dock vet jag att Avenged troligen inte kommer spela på ett tag eftersom trummisen dog i slutet på förra året :( , men man kan ju alltid hoppas.

In Flames var ett av banden som kommer dit och det tycker jag var en bra början. Gillar dem ganska mycket och tror att det kan vara kul att se dem live. Gillar dock inte Rammstein så mycket, de ska också dit. Hoppas på att det kommer nåt mer bra band i artistsläppen framöver, annars vet jag inte om jag tycker det är värt att åka dit. Sonisphere festivalen lockar också, inte min musiksmak på pricken, men skön musik och stora artister där. Bl.a. Iron Maiden, Alice Cooper, Mötley Crüe osv :) Får se vad det blir till sommaren. Någon av festivalerna ska jag på iallafall!

Nu ska jag snart kolla Paradise Hotel och sen sova. / Ida

Kommentarer
Postat av: felicia

nya paradise hotel nörden, är det du det? ;-o <3

2010-02-01 @ 21:41:27
Postat av: Ida

Svar: Haha jajamen. Börjar man se går de inte sluta vettu, men ja förstår fortfarande inte hur man kan ställa upp i det dock. :P <3

2010-02-02 @ 17:12:16
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0