Lördag

Nu sitter jag hos Carina tillsammans med Markus. Nyss ätit frukost och så :) Mamma och Carina är nu påväg hem igen. När de kommer blir de att äta på någon restaurang och sedan iväg till Forshaga till Anette, Alva, Andreas och lille Alex.

På torsdagen var jag ledig från skolan. Markus och jag gick på stan så han fick handla lite grejer. På kvällen såg vi Farsan på bio. Den va rätt bra!

Igår var vi i skolan. Väldigt kort skoldag dock. Började nio och slutade halv tolv :) Efter det åkte vi till Forshaga å var där hela dagen. Gick ut med lilla Alva och åkte pulka bl.a.

Imorrn åker de hem allihop :( Men har varit kul att få va med dem en liten stund i alla fall :) Markus har jag ju hunnit vara med länge! Det gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0