Helgen

Igår åkte jag hem med två bussen. Fick hemskt ont i axeln igen under bussfärden, får snart bli kiropraktorn igen snart eller nåt :( När jag kom hem åkte jag och pappa och köpte pizza och sen hem å titta på filmen Sherlock Holmes. Helt okej film. Älskar rösten på Sherlock iallafall!

På kvällen gick jag till Josse där även Emma och Jossi var.
Vi tittade på bl.a. Spy kids å pratade lite. Sen åkte jag vidare mot Geijersholm för lite småparty även om det blev lugnt för mig :) Bra kväll iaf!

Sitter nere i tv-rummet nu och tänkte titta på lite Desperate Housewives. Har börjat titta om den serien eftersom jag missat så mycket nu på senaste :P Bra är det!

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0