Hagfors

Jag och Sofia befinner oss nu i Hagfors. Kom med bussen klockan två hit igår och då kom farmor och farfar hit ganska snabbt och vi åt tårta och firade pappa. Faster Eva kom också sen. När dom hade åkt sså beställde vi pizza och tittade på Iron Man med pappa.

 

På kvällen sen gick vi bort till Saga där de var lite folk som festade. Vi va där en sväng innan vi drog vidare till Frank. Vid 12 åkte jag och Sofia hem :) Nu sitter vi nere i vardagsrummet och slappar lite. Om en stund ska vi till farmor och farfar och äta mat och ikväll kommer det lite folk hit på förfest. Blir väldigt lugnt för mig då igen

 

Mår lite bättre idag också. När vi kom hem från festen igår hade jag 38,1 i feber. Men som sagt, på bättringsvägen nu :)

 

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0