Förkyld

Nu har min halsfluss/halsböld gått över i en förkyldning istället. Men jag klagar inte, det är inte ofta jag har en vanlig förkyldning så.

Sitter i skolan och har webbdesign nu, ska strax börja jobba. Sen har vi idrott men ja kan tyvärr inte vara med, får inte anstränga mig. Jag som vill träna... fan.

Efter skolan går jag och Sofia och solar och vid sex kommer mamma och Markus till karlstad. Då åker jag och Sofia till moster Carina och är med dom :D

Kan hända att jag inte hinner blogga när de är här. Men imorrn är jag i alla fall ledig från skolan. Mamma och Carina ska ner till Göteborg för att hjälpa min morbror att flytta så Markus stannar med mig. Imorrn ska ja alltså ta hand om han, gå på bio eller något. På fredag följer han med till skolan och på lördag kommer mamma å Carina hem. Vi ska också åka och hälsa på Anette och mina TVÅ kusiner. Den lilla nyfödda Alex och Alva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0