Fel igen

På bättringsvägen vare ja. Så fel man kan ha. Det blev inte bättre under dagen och inte ens nu imorse hade det skett någon förändring. Eftersom ja haft halsböld förut och tyckte att det kändes som det så ringde ja till farmor så hon fick ringa sjukhuset. Ja fick en tid i Torsby och vi åkte dit. Han tittade på mig och sa att jag hade halsböld. Men det var lite för tidigt för att skära bort den så han ville avvakta tills imorrn. YAY. Gud va roligt att ha detta en dag till.

Hade inte mycket att säga till om direkt utan fick en tid till Karlstad sjukhus imorrn klockan 10. Då jävlar ska den bort. Har haft denna smärta i snart en vecka. Och helvete va jobbigt det är, inte bara att det gör ont. Det är jobbigt mentalt. Ja kan inte äta något, förutom flytande och så. Sen gör det ont ändå upp till öronen. Hela sidan liksom.

Oj va ja tycker synd om mig själv.
Men inte ofta jag är sjuk så nu jävlar får jag göra det. Men varför kan jag aldrig bli normalt sjuk? Varje gång jag blir sjuk får jag något rejält.

Fin alla hjärtans dag har jag fått.
Sjukhuset och nu sitter jag hemma i Hagfors helt ensam. Jippie. Jag som skulle va med Sofia och äta kärleksmums och se film ikväll...

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0