Utgång

Igår hade jag faktiskt väldigt kul. Man såg många gamla ansikten och de va kul att få snacka lite med gamla vänner osv!

Vi körde förfest hos Sara och gick sedan till folkan där vi var hela kvällen.
Jag hade några bilder på min mobil och även en film. Men jag måste säga att det räcker nog med en bild för att sammanfatta kvällen. Nästan alla bilder såg likadana ut, undrar vad vi fick i oss för nåt? ;-)



Och när det gäller nästa bild
så sträckte ja bara fram handen och sa "va med nu tjejer". Sen tittade ja på bilden och såg Lisa i mitten och tänkte, men gud va gör Lisa på bilden, hon är ju inte här. Så jag hade helt missat att hon hade kommit dit. Så efter den bilden så utbrast ja "Nämen Lisa, heeej är du här? Hur länge har du varit här då?" Oco så svarade hon "haha, jadu en timme kanske". Bra koll Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0