Slut

Jag orkar inte skriva om de sista dagarna nu. Alltså när det gäller listan som man skulle skriva varje dag. Har skrivit många av dem ändå så det får duga!

Igår sov jag hos kusin Bjarka. Vi kollade på Arn som gick på tv och hon gjorde massa frisyrer på mig, jag tror hon kommer bli frisör när hon blir stor ;-) Så duktig så!

Idag blev jag skjutsad av Eva till Jessica.
Har inte sett henne på flera månader så det var riktigt kul att få träffa henne en stund. Vi gick ut på den snöiga sjön och tog lite kort innan vi gick in och drack lite kaffe samt kollade på Kill Bill 2. Tyckte den va väldigt bra faktiskt, vet inte varför jag inte sett dem förut. Dumt att jag började se 2:an utan att ha sett ettan, men man förstod ändå :-)

Nu har jag åkt buss och precis kommit hem till lägenheten i Karlstad.
Har varit så jävla trött idag, vet inte varför, känns som att det var igår jag var ute, haha! Men nu ska jag ta igen mig här hemma i min underbara säng!

Ha en bra kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0