Om mig

Mitt namn är Ida Christina Hallén. Jag är uppvuxen i Hagfors på en gård lite ute i skogen. Mina föräldrar skilde sig när jag var runt 4 år (tror jag) och sedan dess har jag levt tillsammans med pappa. När jag började 4:an så flyttade jag och Pappa in till ett villaområde i Hagfors och min pappa bor kvar där än.

När jag fyllde 16 och gick ur nian så flyttade jag till Karlstad för att fortsätta mina studier. Jag bodde tillsammans med en kompis det första året och sedan flyttade jag till rud i en egen liten lägenhet. Jag går Media på Klara Gymnasium och jag stortrivs. Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten, faktum är att jag fruktar den lite. Jag tycker det ska bli jätteskoj med själva studenten men jag är rädd för livet efter. Jag måste få ett jobb eller fortsätta plugga annars kan jag inte bo kvar själv.

Min vardag består idag av att jag för det mesta
är med min pojkvän Jonas som bor ute på Hammarö. Andra stora delar är träningen och mina fina vänner. Jag hade turen att träffa några underbara typer på skolan och de är nu en stor del av mina vardag, men självklart så finns mina vänner i Hagfors även kvar i mitt hjärta!

Jag gillar djur väldigt mycket, speciellt hästar men ja fick ge upp ridningen med samband med flytten, men jag hoppas kunna ta upp det igen någon dag i framtiden! En annan stor passion är musik, det betyder väldigt mycket för mig! Min favoritgenre är metal och mina två favoritband är Disturbed och Avenged Sevenfold.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0