Mina syskon

För min blir det inte mina syskon utan mitt syskon. Jag har en halvbror som heter Markus som bor tillsammans med min mamma och hans pappa uppe i Jämtland. Han är 10 fyllda år och det skiljer alltså 8 år mellan oss.

Det som är tråkigt är att vi inte riktigt får det där syskonbråket och det vardagligt. Vi ses som sagt kanske varannan månad, så har det varit ändå sedan han föddes.. Men vi har ändå bra relation och det är dom senaste åren nu som vi inte syskonbråkar med varandra ;-) Haha, jag tror att vi börjar växa upp nu. Då när vi alltid syskonbråkade med varandra så kunde de gå bara 20 min från det att vi sågs till vår första fight, haha :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0