Mina drömmar

Jag drömmer alltid. Eller det gör ju alla, men jag minns mina drömmar nästan varje natt. Oftast är det riktigt konstiga drömmar, såna som saknar logik och som knappt går att återberätta. Men lite då och då slinker de väl in en normal dröm också, haha!

Jag har en speciell dröm som har återkommit till och från ända sen jag var liten.
Och tro inte att jag är tokig nu, men jag brukar drömma att enorma fotöljer och soffor rullar ner för en backe och jagar mig. Och det är en skitjobbig dröm, för jag får alltid en speciell känsla. Jag kan inte förklara känslan, men ja - den är verkligen speciell. Och ibland kan den känslan dyka upp även när jag är vaken, DET är läskigt! Jag vet att min mamma också har återkommande drömmar. Bl.a. så brukar hon drömma om att hon är i en stor sal och att de kommer in jättelika syltburkar. Verkar som att det är henne jag har "ärvt" det av? ;-) Haha!

Brukar ni också drömma återkommande drömmar?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha, åh jag dör. Syltburkar!

Lätt det bästa jag hört idag!



När jag var liten brukade jag bli jagad av dinosaurier som kom upp ur "dyngsjön" ;)

2010-12-15 @ 22:55:42
URL: http://ballonatic.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahah ja den drömmen är rätt skön! Jaså? Du ska nog inte klaga på syltburkar du :-D Haha!

2010-12-16 @ 17:37:11
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0