Min tro

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här då jag inte har någon tro. Men tro menar ja ju då att jag inte är religiös. Jag har svårt att tro på någonting som man inte kan se eller vet att det finns.

Men jag kan ändå vara lite avundsjuk ibland på de som gör det, för på ett sätt skulle det vara skönt att ha en mening med livet. Ibland kan jag tycka att det känns lite meningslöst. Man pluggar, skaffar jobb och familj, blir pensionär och sen dör man. Visst låter det kul när man lägger upp det sådär? ;-) Haha, nej riktigt så illa syn har jag inte. Jag trivs med livet så, men ibland kan jag börja fundera och tänker ibland på att det inte riktigt finns något mål, man bara lever, och det kan kännas lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0