Min första kärlek

Jag har haft några förhållanden som varit korta och några få som varit längre. Så därför kan jag inte säga att den allra första jag var tillsammans med var min första kärlek. Min första kärlek träffade jag i Oktober 2007. Vi höll inte ihop så jättelänge, men det var mer speciellt och nu i efterhand betyder han fortfarande mycket för mig. Det var en bra tid när vi var tillsammans, jag var jättelycklig, men ibland funkar det inte. Men som tur är så är vi fortfarande vänner!

Och nu har jag istället min fina Jonas! :-)


Haha alltså ja dör vilken fin bild! HAHA. Men här är i alla fall min lillebror, jag och Andreas för ungefär 3 år sedan.



Jag och Jonas <3 (i ett jävla motljus, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0