Min dag

Jag kan ta och berätta om min dag igår, som var superbra! Jag vaknade upp hos Jonas, ganska tidigt då jag skulle ta bussen in till stan klockan 10. Åt frukost och gjorde mig klar och drog sedan iväg. När jag kom till stan bytte jag buss till Grums och åkte till Louise och Emma!

Vi hade julbak heeeela dagen. Vi bakade två olika knäck, tryffel, pepparkakor, wienernougat och snuskisar. En hel del helt enkelt. Men oj va gott det blev och oj va mysigt det var! En jättebra dag tillsammans med mina underbara vänner :-)

På kvällen satte vi på Mysteriet på Greveholm och la oss i sängen och tittade några avsnitt innan vi somnade!

Tack för dagen tjejer!
Idag är det dags för årets julfotografering i skolan tillsammans med Louise och Emma, kul! :-D

Snodde lite bilder från Louise blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0