Min bästa vän!

Min bästa vän heter Louise Högberg! Och hon är verkligen allting en bra vän ska vara. Jag vet vart jag har henne, hon finns alltid där för mig, jag kan prata med henne om allt och vi har alltid roligt tillsammans! Jag är så glad att jag har hittat en så underbar vän som jag passar tillsammans med så bra. Jag kan verkligen inte tröttna på henne, och det känns sååå bra :-) Jag älskar dig bästa vän! <3

Sen har jag ju så himla många andra fina vänner.
Och jag tycker att alla är lika bra, alla har det där som en vän ska ha helt enkelt. Så massa kärlek till er mina fina! Ni vet vilka ni är :-)

En väääldigt seriös bild från fotograferingen idag!



En bild från julbaket igår!




Kommentarer
Postat av: louise

tack gumman för dom fina orden. det värmer att läsa. du är bäst. :) massa kärlek och pussar till dig min fina vän. Jag älskar dig <3

2010-12-07 @ 21:25:35
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar dig me! :-) <3

2010-12-08 @ 17:40:03
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0