Juldagen

Nu har jag lite tid för att skriva igen!
Julafton igår var jättemysig. När jag kom hem i förrgår valde jag att sova över hos farmor och farfar då pappa skulle jobba natten och därför sova ändå tills vi skulle äta hos faster. Kände inte så kul att vara själv hela natten och vakna upp typ själv på julafton.

Farmor och jag spelade bingolotto på kvällen och jag vann 500 kr. Shit vilken tur alltså, har inte spelat på hur länge som helst åså vann ja direkt. Det kändes rätt gött!!

Igår åkte vi till faster Eva och kusin Bjarka runt 1 och åt sedan mat tillsammans. Sedan blev de kalle och sen tomten. Efter julklappsöppningen så satt vi bara och åt massa godis och slappde innan jag och pappa åkte hemåt. Väl hemma så satte vi oss i soffan och kollade på flera filmer. Så dagen var riktigt bra!

Idag har jag ingenting planerat förens ikväll då jag antagligen ska ut.
Vet inte om jag ska med ut på själva festen men jag ska i alla fall med på förfesten. Blir nog kul :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0