Helgen

Eftersom jag har lagt bloggen åt sidan nu under helgen så kan jag ju nu berätta vad jag har gjort. Mamma och Markus kom alltså och hämtade mig på skolan i fredags och vi åkte direkt till Willys för att handla lite. Under kvällen sen så var vi hos moster Carina och bara tog det lugnt!

På lördagen så gick vi först in till stan, Markus ville köpa julklappar till mamma, Sören och mig. Efter det åkte vi till Forshaga för att hälsa på moster Anette, Andreas, Alva och Alex. Haha tänk att alla i den familjen börjar på A ;-)
När klockan blev 5 sen så åkte vi tillbaka in till stan för att gå på bio, vi såg den nya Harry Potter! Och jag tyckte att den var helt okej. Den är ju i två delar så den slutade alltså mitt i, vilket ja kan tycka är väldigt jobbigt, men som sagt så var filmen helt okej ändå. De gjorde den spännande och man blev inte uttråkade även om det aldrig blev någon upplösning eller så.

Snacka om att Voldemort har snygg profil!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag måste bara säga att din header är grymt snygg :')

2010-12-13 @ 12:56:40
URL: http://kittypaws.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-13 @ 13:26:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0