Girlsnight!

Måste bara säga att den senaste veckan har mitt huvud varit ett slagfält. Jag vet inte vad jag ska tänka, vad jag ska tycka och jag vet inte vad jag känner. Jag vill bara sluta känna mig såhär tom och gå vidare. Men jag tror inte att det går över än på ett tag.

Men ikväll ska det blir en riktigt bra kväll. Runt klockan 6 ska jag ta bussen in till stan och möta upp min underbar vän Louise och sen ska vi ta bussen till Siri för att ha en egen lussevaka där! Vi ska se film, äta mat och sova över. MYSIGT! Sen åker vi till skolan tillsammans imorn!

Så jag kommer ha en kanonkväll,
och det behöver jag verkligen. Hoppas ni också får det!

Synd att inte Emma kunde vara med, hon är sjuk stackarn :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0