Ett annat ögonblick

Ja va ska jag berätta om här då. De som händer just nu kanske? Haha, i brist på fantasi.

 

Just i detta ögonblick så sitter jag i Louise säng och hon håller på att sminka sig. Vi skippade skolan idag för att jobba hemifrån. Tisdagar är en dag där vi inte har lektioner utan tar eget ansvar i skolan när det gäller jobb, så därför kände vi att vi lika gärna kunde göra det hemma. Man får faktiskt mer gjort här än i skolan, haha!

 

Klockan tre ska jag ta bussen hem då jag har tvättid vid 4. Har så jäkla mycket tvätt just nu, så det behövs verkligen! :-) Och sen ska jag antagligen baka lite snickers, Louise och Monica hade gjort det och jag blev så himla sugen på det då, så baka ska jag nog göra!

 

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0