Detta ångrar jag

Det finns nog mycket som man egentligen ångrar. Men på senaste tiden så har jag tänkt mycket på talesättet "Ångra aldrig någonting som en gång fått dig att le". Och det stämmer ju, som fan. För det mesta i alla fall.

Men någonting som jag verkligen ångrar är att jag inte tog vara på tiden hemma mer,
njöt av att inte bo själv, att inte behöva ta en massa ansvar. Att helt enkelt få vara barn längre. Tror faktiskt att det är väldigt många som längtar så fruktansvärt mycket tills man flyttar hemifrån och fyller 18. Men sen då. Nu sitter jag här ensam i min lägenhet med en hög med räkningar. Haha! Nej ibland kan det vara jävligt skönt att inte behöva ta såna ansvar. Men ja ska väl inte säga att ja inte gillar vuxenlivet heller, för det gör jag minsann! Men som sagt, ja ångrar väl att jag inte insåg hur bra man har det hemma helt enkelt!

Klart slut, snart blir det sova för jag har världens huvudvärk som jag spyr på snart. Men jag börjar inte förens halv 1 imorn, så ja ska nog dra på en film först om jag orkar! :-)

Kan ju bjuda på ännu lite fler gamla bilder från min barndom, den härliga ansvarslösa tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0