Det här upprör mig

Förlåt bloggen men idag orkar jag inte vara seriös. Jag hade tänkt skriva något om att jag blir upprörd när jag ser på nyheterna om alla orättvisor och att folk svälter och krigar. Men nej, jag tänker bara säga att just nu blir jag upprörd för att jag inte hittade EN ENDA JÄVLA topp på stan som ja ville ha. Nu när jag hade lagt undan för att ja skulle köpa något nytt tills ikväll, nej. Då finns de ingenting som passar, rätt storlek eller som är fint. BLÄ.

Jaja, nu ska ja röja undan här, duscha, käka mat och klä mig för sedan kommer 3 brudar på besök hit och så kör vi en mini-förfest! Senare ikväll åker vi in och skakar rumpa på Glada Ankan!

Föresten, jag tog jullov som alla andra idag.
Coolt va? Gött om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0