Det här får mig att må bättre

När man är som ledsnast, vad är det då som gör en glad? Jo, vänner, familj och pojkvän. Lika som alla tycker tror jag. Men det är liksom det som de är till för. Att finnas där för en, att få en på bättre humör. Och fan så bra mina nära och kära är måste jag säga. Åh jag blir så glad bara jag tänker på de, vilka underbara människor jag har runt mig!

Med tanke på detta så är julen en tid som jag verkligen älskar. Det är utan tvekan den bästa dagen på året. Och även om man kan tycka att julen var som bäst när man var liten, för då var den verkligen helt magisk, så har julen för mig fortfarande en stor betydelse. Men istället för väntan på tomten och alla julklapparna så uppskattar man nu istället gemenskapen, att äta mat tillsammans och bara vara med dom man älskar under en dag. Då mår alla bra!

Detta året finns inte älskade Otilia med.
Men vi tänker på dig, och tänder ett ljus för dig! <3

Imorgon ska vi fira jul hos min faster Eva och kusin Bjarka
. Så här hittade ja en bild på mig och Eva för nååågra år sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0