Den här månaden

Halva månaden har jag mått ganska "dåligt", jag har känt mig stressad, varit sjuk, och ja allting har känts så segt! Men sedan vände de och nu mår jag bra igen. Jag är visserligen fortfarande sjuk, men jag känner mig mer positiv nu av någon anledning.

 

Men vad har hänt då? Haha, ja minns faktiskt inte. När det gäller händelser på det viset så har det väl inte hänt så mycket. Den har varit första, andra, tredje och fjärde advent och snart julafton, haha! Jag har kollat på lägenhet, bokat uppkörning och teori och övningskört en massa. Träningsfronten har det varit riktigt dåligt på då jag aldrig blir frisk!!! Men i Januari efter körkortet så verkar det bli en riktig ordentlig start igen!

 

Vi har haft ett riktigt ordentligt julbak och jag har druckit massa glögg hemma i min lägenhet! December är en riktig mysmånad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0