Chilldag

Idag har det varit en riktig hemmadag. Jag gick inte upp ur sängen på riktigt förens klockan var halv 5..... illa! Haha. Men jag hade ändå ingenting planerat så varför då gå upp? ;-)

Jag befinner mig alltså i Hagfors.
Igår kväll blev det ett kort besök på Milano med brudarna innan vi skjutsade Josse å Linn på hockey. Jag, Emma och Jossi visste inte vad vi skulle göra och bestämde oss för att åka och sladda någonstans. Haha, sjukhusparkeringen var närmast och den funkade. Så alla fick sladda några gånger, och det blev en hel del skrik och skratt i bilen under den korta stunden kan jag lova!

Imorgon ska jag, Eva och Bjarka åka till Karlstad.
De ska julhandla och jag ska med som sällskap, och sen ska jag ju ändå hem dit imorn så :-)

Nu ska jag slappa ännu lite mer, jag och pappa åt mat förut och kollade på Inception! Grymt bra film. Så eftersom jag inte har gjort annat idag än att ligga framför datorn eller se film så kan jag ju se lite mer film nu, haha! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0