Nyvaken

Ligger i sängen hemma i Hagfors nu :) Helt nyvaken, vaknade av mig själv och tänkte att det var ingen idé att somna om eftersom jag ska till tandläkaren vid elva. Innan det tänkte jag kolla ett Prison Break avsnitt och sen ner å äta lite :) Vet inte om jag orkar duscha innan så kanske gör det efter. Ska iallafall dra ut två tänder i nedre käken. Så det är inte så kul (Y) Sen kommer jag gå med två stora gluggar där tills den 12 oktober då jag ska få räls i nedre käken :) Haha.

Igår kollade vi på film och åt kräftor föresten, himla gott :) Och sen idag blir det som sagt Hagfors-brudarna!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Emmis

Usch tycker synd om dig, var förberedd på det värsta ;)

2009-09-25 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0