Fy

Ajdå, än en gång har bloggen glömts bort. Jaja, de går i svackor det där :) Glömmer skriva ibland. Sen jag skrev sist har jag iallafall hunnit med:
  • Fikat med Jack :)
  • Åkt till Grums efter skolan å klippt mig, sov hos Sofy :)
  • Festat med Felicia och Emma och ett gäng till :)
Inte så dåligt. När jag klippte mig gjorde jag även slingor, lite mörka och lite ljusa i utväxten. Vill inte bli ljusare än jag var innan så :P Nu är jag nöjd :) Skulle vilja bli ännu lite mörkar egentligen men då blir min utväxt mycket synligare eftersom jag själv är blond, och jag orkar inte hålla på att färga hela tiden :P Så detta får duga så länge.

Har nyss städat upp i lägenheten lite, såg förjävligt ut efter helgen, så nu är det rent :) Ska kanske iväg och sola med Anton en sväng sen :P Nu spöregnar det ute så vi får se, men vill göra det iaf :)

Ha de bra ! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0