Boda Borg

Idag har jag varit i Karlskoga på Boda borg för första gången! Hur kul som helst :) Även jobbigt, men eftersom det var kul på samma gång så tänker man inte på det så mycket :) Mitt lag vann tillslut, och i de laget vare jag, Louise och Kenny :) Andra laget bestod av Jack, Hannes och Anton :) Var där och kämpade mellan kl 11 till 5, så det blev en stund :)

Nu ligger jag i sängen me godis bredvid mig, tända ljus runtom och tvn på i bakgrunden :) Så slut i kroppen så det är hur skönt som helst :)

Idag har det också varit hur kallt som helst :O Börjar verkligen kännas att hösten är här. Som tur är kommer pappa ner till Karlstad imorrn så han ska få ta med min vinterjacka om de skulle bli ännu kallare nån dag ;)

Blir lite tv nu, sen film och sova :) Skoldag imorrn! Ha de bra! / Ida

 

Denna bana körde vi ett x-antal gånger, just för att vi gjorde fel i slutet. Aningen jobbigt att ta sig igenom nätet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0