Wooo

Inte kunnat skriva på ett tag nu och det beror på att Felicia följde med mig hem i förrgår och då ville jag inte sitta här och vara osocial och igår följde jag med Louise hem efter skolan :) Har haft det bra med mina tjejer iallafall.

Nu sitter även tandställningen i. Dagen jag satte i den gick det jättebra. Satte i den vid 3 på dagen och fick inte ont förens vid 8 på kvällen och då gjorde det bara ont när jag tryckte på tänderna. Värre än så har det inte blivit. Lite svårt att äta, kan tugga lite då jag inte är öm i tänderna längst bak, men jag kan inte bita av saker med "framtänderna" så jag får bryta av allt och stoppa i munnen :D Nu börjar det bli bättre redan :) Kunde faktiskt bita av en bit av en bulle förut idag.

Ovanligt att det är något i munnen bara, förut tänkte jag "åh va skönt det ska bli å ta bort de här sen när jag ska lägga mig" fick för mig att jag hade typ tuggumi i munnen eller nåt, sen kom ja på att de va tandställningen :P Haha. Men jag vänjer mig väl :)

Imorrn ska jag umgås med Jack :) Trevligt tycker jag. Sen på fredag ska jag med Sofia hem till Grums så jag vet inte när jag har tid att skriva igen ;) Fårse när vi hörs :D

Ha det bra så länge! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0