Sola i Kallsta

En dag på stan med mina brudar blev det idag efter skolan :) De gillar jag. Gick först till Forex där ja intervjuade en som jobbade där. Håller på å skriver ett resesepotage på textkommunikationen så ja behövde fråga lite saker :)

Efter intervjun gick vi till Wayne's och de andra köpte toast och åt medan ja köpte Kaffe mocca och Evelina köpte en muffin å en cola ;) Satt där i två timmar!! Emma somnade tillochmed i Louise's knä en sväng. Haha :) Slitna. Sen fick vi idén att vi skulle iväg å sola, så vi gick dit. Då hade Evelina och Sofia dragit så de va bara ja, Louise, Felicia å Emma :)

Vi solade allihop :) Skönt som fasen. Efter det tog jag bussen hem och nu ligger jag i sängen :) Ska snart kolla Prison break som vanligt! Haha :) Imorrn ska Sofy med mig hem :D

Nattinatt / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0