Ingen rubrik

Igår kom Jimmie och hälsade på mig en sväng :) Trevligt för honom har ja inte sett på länge :) Ja bjöd på lite sallad (HAHA läs; ja orkar inte göra nåt annat) och sen kollade vi på Hangover :) Han hade inte sett den än så :P

Idag gick dagen fort :) egen dag och ja, först jobbade jag med kultur- och idéhistorian sen gick jag in till tjejerna som satt och hade estetisk verksamhet, där hamnade ja då och vi sysselsatte oss med å göra armband :) Blev faktiskt himla fina ;)

Efter skolan har jag inte gjort ett dugg idag :) Gick hem och åt resterna från salladen igår, sen har ja.. hm.. målat naglarna, kollat på prison break och bara slappat :) Sån dag idag!

Imorrn har jag inga planer än heller, fårse om jag hittar på nåt :) Sen på torsdag kommer Sofy och sover hos mig! Trevliiigt :) Och sen på fredag kommer mamma och Markus :DD Så himla kul å träffa dom. Har inte sett dem sen i slutet på Juli :( Usch!

Jaja, ska städa lite nu, har rört till de så idag när ja bara har slappat :D Godis å grejer överallt. Sen lägger ja mig väl i sängen och glor på prison igen :) Ha en fortsatt bra kväll! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0