Helgen

Glömde bort att berätta att vi gick fel när vi skulle till Sats först. Vi trodde att det var på baksidan för det såg så nytt ut där. Det som hände då var att det var låst och vi stod och funderade ett tag tills en kille kom å öppnade sen kom helt plötsligt Jörgen Jönsson ut och frågade vem vi sökte. Sen fick han berätta vart vi skulle. De va lagomt pinsamt :P

Helgen har varit suverän iaf :) Mamma å Markus kom å hämtade mig i skolan i fredags :) Vi åkte till min lägenhet, sen handlade vi och efter det åkte vi till Carina och gjorde lax å potatis :) mums. På kvällen sen ringde Jack och sa att han va i stan en sväng så ja gick ut en liten stund å träffa han :) Trevlans. Sen gick ja tillbaks.

Igår va vi på stan, mamma köpte en ny vinterjacka åt mig (lägger ut bild sen) och sen köpte jag även sminkborttagning, ny mascara, rosa bandet och en svart/glittrig ögonskugga :) Sen gick vi till torget där de va BMX uppvisning som Markus ville se. Tog även en fika på Waynes och efter allt det åkte vi till Anette, Andreas och Alva i Forshaga :) Var där hela kvällen och umgicks. Alva har blivit så stor och har börjat prata väldigt mycket :) Härmar allt man säger. Sötnos!

Nej nu blev inlägget långt. Har inget mer att berätta tror jag inte. Men de har varit en toppenhelg iaf :) / Ida

Bilden är tagen med mobil då jag inte hade någon kamera med + att lilla Alva har svårt att sitta stilla ;) Så den är rätt suddig :D haha. Men såhär stor har hon blivit iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0