Hagfooors

Sitter hemma i mitt rum nu :) Dock ska jag åka hem till Karlstad om en timme :P
Igår när jag kom hem hämtade jag och pappa en soffa, åkte hem och satte ihop den + tog bort den gamla. Sedan åkte vi och köpte pizza :) Till maten kollade vi på Transformers 2 :) Rätt bra faktiskt.

Idag har jag haft fullt upp också. Åkt bort med halva soffan + mitt skrivbord. Sedan tog ja halva delen av soffan här uppe bara så jag har nåt att sitta i. Duger i krig liksom :) Sedan började vi kratta löv. Och herrejävlar va löv de va. Körde bort 3 släp me löv. Jag fick även köra lite då :) Me kärra å allt, oj va ja kan ;)

Som sagt. Hemfärd blir snart, ska ta och packa lite och plocka undan på rummet :)

Hörs ! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0