Fredagen den 2:a

Sitter just nu i skolan. Har media-dag idag så denna dagen är ganska bra :) Dock är den inte så lugn som man tror. Ganska stressigt. Jag har iallafall förberett en intervju som jag ska göra. OM jag nu får tag i denna person vill säga :) Och denna person är Markoolio. Haha. Thomas (min lärare) sa att de säkert skulle gå. Har skickat mejl till hans skivbolag eller nåt sånt så får vi se om jag får svar :)

Efter skolan ska jag in till stan en sväng, måste köpa ny foundation och sen tänkte jag sola en sväng :) Efter det åker jag hem och planerar lite klädsel osv innan jag ungefär vid 6 ska möta upp Hagforsbrudarna som kommer hit för att parta ikväll :) Vi ska och handla mat och sedan vidare till Sara där vi lagar mat + gör oss iordning :) Kvällen är lite oklar ännu men det fixar sig alltid!

Ha en bra dag/kväll! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0