Skåne

Bilder från min och Louise's resa till Skåne :)

Första dagen, vädret var fint och en promenad i Genarp blev :)

 

Lite tråkigt hade vi när killarna va i skolan. Provade olika huvudbonader ;)

 

Sen kom de hem och då blev de härj!

 

Vi drog in till Lund dagen efter och jag och Louise spenderade en timme i en busskur.

 

Denna busskur!!

 

Vi hade det trevligt i Genarp en dag :)

 

Härj även då!

 

Men sen blev det lugnare :)

 

Vi festade även i Lund en dag :)

 

Sen blev det hemfärd!

 

Men innan vi hoppade på tåget tog vi en fika på Espresso House i Lund :)

 

Tack för en rolig resa tillsammans med dig Louise. Jag älskar dig!

 


Kommentarer
Postat av: louise

jag älskar dig med gumman! <3 har alltid roligt tsm med dig.. jag tröttnar aldrig på en sån sockertopp som dig. ;p <3 OOOHHHH GUUUUUUD!

2009-11-08 @ 16:44:27
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: Ida

Godingen! <333333

2009-11-08 @ 16:56:07
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0