Mysdag!

Nyss kommit hem från vår biokväll :) Det har varit en mysigt dag överlag tycker jag!
I skolan vare pluggdag med vad man vill OM man vill ;) Som vi ser det. Halva dagen ville vi sen var vi övertrötta. Ursäkta för de som störde sig ;) Bl.a. vid busshållsplatsen kanske :D haha

Gick och åt på bk, mumma. Sen drog jag till tandläkaren och fick en ny båge plus att de spände, AJ! De hade dock flyttat sig fort så inte nog med att ja fick två gånger så tjockare båge än ja egentligen skulle ha så ska jag även få i överkäken nästan gång :) Den 11 januari. Så då kan ju alla hålla utkik efter en riktigt snygging då (Y)

Pappa
var också här en sväng med lite saker och så :) Fick även pengar till bion, tack!
Och bion då, himla kul tycker jag :D Den rekomenderar jag ;) Bröllopsfotografen alltså.

vägen hem fick jag sällskap av Kenny i bussen, det är bra för då skyddar han mig mot alla dumma gubbar, eller hur Kenny ? ;)

Nu blire kvällen. Imorrn åker jag med Jack hem efter skolan och umgås :) Tjohej! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0