Criminal

Sitter hemma nu och spelar lite Disturbed på hög volym, ÄLSKA :) Väntar på att tvätten ska bli klar. Hade hur mycket tvätt som helst idag, var nog ett tag sen ja tvättade :P

Helgen har varit trevligt :) I Fredags umgicks jag med min moster Carina. Vi lagade god mat och bakade även ananaspaj :) Mös framför tvn och så.
Lördan åkte vi till Forshaga för att träffa 2-åringen Alva ;) Hon fyllde nämligen år. Där blev de massa fika och jag fick träffa mormor som jag inte sett på ett år :O

När jag kom hem lutade det åt en hemmakväll bara men sen fick jag något ryck och bestämde mig för att åka till Grums, fick småpanik då bussen gick om tio min och jag satt osminkad i sängen. Men jag ryckte åt mig väskan som fortfarande var packade med de ja hade under natten hos Carina och sen sprang jag iväg :) Kvällen blev nice. Sov hos Malin :D

Igår blev det stan med Felicia en sväng :) Fixade två julklappar!

Idag blev det också stan en sväng, fast med Sofia :) Köpte mig en halsduk på Gina :) Leopardmönstrad, grå :)

Nu ska ja kolla tvätten, ha de!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0