Sorry

Nu har jag inte uppdaterat på länge. Orsaken är att jag inte har haft lust..
Haft en trevligt helg i Forshaga med mamma, Markus, Anette, Alva, Andreas och Carina. Lilla Alva har bliviti sååå stor. Sist jag såg henne så kröp hon bara, nu kan hon gå/spring och prata. Sen sa Andreas hela tiden "Alva, är du pappas tjej?" och hon svara alltid "aaa". Så söööt :) Haha.

Tillbaks i skolan nu också, endast två veckor kvar dock, känns himla skönt. Idag har jag fått klart iallafall en uppgift. Bra de, sen imorrn ska jag försöka fixa en till :) Går nog de här, det enda jag gruvar mig för är ekonomiuppsatsen, fy fan va drygt :P Och den ska jag ju som sagt ha MVG på för att få MVG i kursen :P

Ikväll ska jag kolla på de här.. hm, bröllop å jäkelskaper vetni :) Fast de va nån ny, börjar halv 8 :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0