NU är den här

Blir inte så mycket uppdatering när vädret är strålande! :) Men det gör absolut ingenting ;)

Under de senaste dagarna har jag bara varit i skolan, umgåtts me nåra kompisar och igår vad jag även i Grums. Blev inge Hagfors för pappa var väldigt förkyld och jag har ingen lust alls att bli smittad just nu. Blä på det. Så jag följde med på party igår, det var kul för det mesta men sen tyckte jag att de va många som drog :O Så då blev det inte lika kul och jag blev supertrött. :P Jag, Louise och Felicia sov över hos Krisse och vaknade vid 12 idag ungefär :) Då åkte vi ner och köpte glass och sedan fick jag skjuts till karlstad av Emmas bror Robin och hans tjej :) Haha. Sicken tur ja hade! Slapp ja åka buss :)

Har legat ute i solen nu ett tag men nu blir det skugga på min solplats :( Så nu vet ja inte vad jag ska hitta på ! Fårse :)

Hare!

Kommentarer
Postat av: ems

haha, min bror? ;p

2009-05-31 @ 20:53:15
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0