Molkom

Idag har jag och klassen varit i Molkom. Var till folkhögskolan där. Två killar "tog hand" om oss. Gjorde en massa övningar/lekar på förmiddan och på eftermiddan så spelade vi in film. Riktigt kul faktiskt :D Var endast 7 stycken från klassen som var med (Y) haha. Men som sagt, det var kul :)

När jag kom hem så fixade jag mitt internet!! Fråga mig inte hur jag gjorde, men king är jag iaf :D Ja tryckte lite överallt och hittade tillslut de ja skulle :) Sen lagade ja mat : korv, klyftpotatis och nån grönsaksmix :)

Ska försöka plugga lite nu när jag har internet. Samtidigt så lyssnar jag på min gamla mp3 som är full av gamla låtar ^^ riktigt kul :D

Hare / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0