Marknad

Igår blev det maknad i Ekshärad tillsammans med Josse, Sara och Saga :) Sedan mötte vi även upp Sofi :) Gick runt ett tag, köpte munkar, nougat och dricka :) Sedan drog Saga och Sofi hem och få träffade vi på bl.a. Lo och Robin :) Så vi hängde runt med dom, gick till Jon som hade lite fest, Emma kom också dit :) sen gick vi hem till Lo. Efter de drog vi med Blixten och Tobbe till någon fest ute i skogen, träffade Amanda! :D De va trevligt :) Annars vare väl kanske inte så röj, så Josses mamma hämtade upp oss vid 12 ? Åkte hem och sov :)

Idag har jag klippt gräset åt pappa. Tjänade 100 kr. Dock fick jag dom av honom igår, och de åt jag då upp i Ekshärad xD Så det kändes lite meningslöst. Men men.

Ska snart packa och sen åka till farmor. Där får jag mat och sen vid 5 tar jag bussen hem till Karlstad :)

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0