Visst äre svårt med rubriker?

Jag är i skolan nu, helst själv. De andra tjejerna är klena och skippar skolan. De är för slitna efter helgen, pft ;) Bara å knipa igen och dra sig hit de :D Så jobbigt äre inte :)
Jaja, hade iallafall samhäll först, gjorde en diskussionsuppgift, sen hade vi naturkunskap och nu ska jag snart dra mig in till stan för vi ska på värmlandsmuseumet på historian :) Ska bli kul faktiskt. Sen har vi gk den sista lektionen, men jag ska försöka hitta lars nu och fråga om jag verkligen måste gå på den. Först å främst så blire väldigt stressigt, sen så jobbar jag ju ändå med en extrauppgift för att jag är klar med det andra, hur onödigt känns inte det då? Men vi får se, vill inte skippa lektionen utan lov heller :)

Idag har jag inget annat planerat så jaa.. jag lär säkert skriva ikväll.

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0