Torsdag

Tjennnis! Nyss kommit hem från stan. Har varit där med Felicia en sväng å kirrat våra biljetter till Lund i maj. Allt som allt gick de på 552 kr tror jag. För oss båda. Tur och retur. Det är så att jag blir sur när jag tänker på hur mycket jag betalade sist liksom :O Nu kostade det alltså inte ens 300 kr var tur och retur. Shit liksom. Men najs blire :) Drar dit torsdan den 30 april och kommer hem den 9 maj :) Hihi.

Annars gör jag inget, saknar tvkanaler, för jag har lite småtråkigt. Idag är Jessy hemmafru och lagar mat :) Ska även packa lite sen för jag drar till Hagfors även denna helg. Inte ofta jag är där två veckor i rad. Hoho.

Hejs !

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo jag får väl dra dit ngn gång när plånboken sväller över, vilket den inte gör för ofta ;d

Jag har inte kört ngt änmen nu har jag iaf gått kursen så jag får iaf börja. Bara snön försvinner får jag väl dra med mig pappsen ut ;)

Kram

2009-03-12 @ 20:46:46
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0